Efter skoleaktiviteter og forholdet bygning

Efter skole er aktiviteter vrede i dag. Med omkring 500 millioner dollar

investeret i disse programmer og mere end 10 millioner børn deltager i

dem i USA alene, populariteten af disse aktiviteter kan ikke være

overset. Alle forstår behovet for at udvikle nye færdigheder, få mere

viden og holde børn sikkert når forældre arbejder.

Den vigtigste faktor for succesen af ethvert program er den

forholdet mellem børnene deltager i programmet, og den

voksne medlemmer, der arbejder med disse børn. Ofte, kan børn betro sig til

et voksent medlem, der ikke er en lærer. Denne form for følelsesmæssige interaktion

er et must, når børn kæmper for at få mening ud af malstrøm af

følelser, at overfalde dem.

Direkte kontakt med fagfolk kan være en inspirerende oplevelse. Børn

er meget imponeret over den viden og de erfaringer af disse voksne.

Unge få en masse viden og erfaring, når de beskæftiger sig med

erfarne voksne og ældre Ungdom, der tjener som lærere eller vejledere i

disse programmer. Disse mentorer er forskellige fra lærere i den

skole og børn er mere tilbøjelige til at hente inspiration fra dem.

Efter skoleaktiviteter, der administreres professionelt af mennesker, der er

succes i deres egne områder af ekspertise vil producere børn, der er

mere entusiastisk og succesfulde. Meningsfuld interaktion med voksne er en

læringsoplevelse i sig selv.
 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

Navigation